Izrada web stranica

9 razloga zašto je web stranica potrebna

Istraživanja pokazuju da 88% potrošača prije kupnje prikuplja informacije na internetu, bez obzira kupuju li online ili u trgovini. Poduzeće koje želi ostvarivati dobre poslovne rezultate i biti prepoznatljivo na tržištu, mora imati profesionalne, funkcionalne i moderne web stranice.

Danas je gotovo svako poduzeće na neki način prisutno na internetu. Neka poduzeća još uvijek ne shvaćaju što znači digitalna prisutnost te stranice na društvenim mrežama brkaju sa web stranicama. Društvene mreže moraju biti kanal koji će korisnike dovesti na web stranice. Razlika je u tome što su informacije na društvenim mrežama šture i promotivnog karaktera, dok web stranice potencijalnom potrošaču (leadu) pružaju potpune informacije o poduzeću i njegovim brandovima.

Kako biste shvatili zašto i najmanje poduzeće mora imati vlastitu web stranicu izdvojili smo 9 ključnih razloga zašto je dobra web stranica nešto bez čega ne može niti jedno ozbiljno poduzeće, obrt ili iznajmljivač apartmana.

1. Pruža važne informacije i daje odgovore koje potrošači traže

Korisnici će radije potražiti odgovor na web stranici  nego kontaktirati poduzeće. Prilikom izrade web stranica važno promisliti koje su informacije kupcima potrebne. Naravno da nije moguće odgovoriti na sva pitanja, pa je poželjno omogućiti brzi kontakt putem web obrasca kako bi potrošači s lakoćom postavili pitanje.

2. Komunicira vrijednost branda

Web stranica može jednostavno prenijeti vrijednosti robne marke. To uključuje elemente stila, ciljno tržište i druge važne stvari koje mogu pomoći posjetiteljima da odluče hoće li odabrati neki brand ili ne.

Uz to, poslovno brandiranje signalizira posjetiteljima da ste uspostavljeni i uspješni. Ova jednostavna komunikacija pomaže vam kod pridobivanja novih kupaca.

3. Ostvaruje leadove

Ako znamo da je lead svaki kontakt koji potencijalno vodi do prodaje, cilj web stranica je prikupiti što više leadova jer će određeni postotak njih postati kupiti proizvod.

Različiti i strateški pozicionirani pozivi na akciju (CTA) trebali bi biti postavljeni na web stranice. Odgovarajuća primjena CTA gumba na stranicama omogućuje ostvarivanje boljih poslovnih rezultata.

4. Ostavlja bolji dojam i povećava povjerenje

Poduzeće koje se prezentira na internetu putem web stranice ostavlja bolji dojam kod kupaca i povećava povjerenje. Izgled web stranice je ogledalo poduzeća. Mnogi potrošači dovode u pitanje legitimnost poslovanja ako ne postoji dobra i funkcionalna web stranica.

5. Olakšava kupnju

Iako bi bilo idealno da se putem web stranice mogu kupiti proizvodi, to nije nužno. Što veće mogućnosti stranice nude to će poduzeće imati veće koristi od njih.

Na stranici se trebaju dobiti informacije o svim proizvodima koje nudite, a poželjno bi bilo da se može doznati i njihova trenutna dostupnost.

Minimum koji web stranica mora pružiti su relevantne i ažurirane informacije o lokaciji na kojoj poduzeće posluje i radno vrijeme.

6. Pokazuje da poduzeće zaista postoji

Web stranica je dokaz vašeg postojanja. Kako bi se pravilno prezentirali na internetu potrebno je zaposliti stručnjaka koji će vas savjetovati kako upravljati vašom prisutnošću na internetu. Ovdje je svakako nužno pružiti podatke na temelju kojih će potrošači moći provjeriti jeste li stvarni.

7. Radno vrijeme na internetu je 0-24

Bilo da imate samo web stranice ili web trgovinu, vaše poduzeće informacije o brandu i još mnogo toga dostupno je u bilo koje doba dana i noći. I ne samo to. Možemo reći kako web stranicom ne dolazi kupac kod vas već vi kod njega bez obzira gdje se nalazio.

8. Neprestano oglašavanje

Informacije o poduzeću ili brandu uvijek su dostupni što znači da se oglašavate 24 sata dnevno. Dokazano je da ovakav oblik oglašavanja ima značajno veći doseg od klasičnog oglašavanja. Vaše oglase će gledati uglavnom oni koje ovakvi proizvodi zanimaju.

9. Pozitivni ROI

Dobro osmišljene i napravljene web stranice omogućavaju povrat investicije u vrlo kratkom vremenu. Da bi stranice ostvarile svoj potencijal, potrebno je unaprijed definirati ciljeve i strategiju kako će privlačiti posjetitelje. Web stranice mogu biti orijentirane prema društvenim mrežama ili je moguće uložiti u SEO optimizaciju kako bi se postigla što bolja pozicioniranost na pretraživačima.

Zaključak

Bez obzira imate li poduzeće, obrt ili jednostavno iznajmljujete apartmane kao dodatnu zaradu, web stranica je osnovno mjesto gdje će potencijalni kupci prikupljati važne informacije prilikom odluke o kupnji. Isto tako polazišna je točka strategije digitalnog marketinga. Zbog toga možemo reći kako je web stranica jedan od najvažnijih stupova svakog poduzeća.